ode dneška cvičím s gumou

30. října 2009 v 17:49 | Angel Brinys |  my way
chcete zvětšit svalovou hmotu? nezbývá vám nic než se pustit do pravidelného cvičení. je mnoho způsobů, jak cvičit. a já jsem si vybrala ten svůj utíkala jsem do města a koupila si gumu :) a rovnou dvě. a řeknu vám, je to úžasná věcička :) obyčené posilovací cviky jsou nudné. ale když si zvýšíte zátěž pomůckami, je to změna a možná vás to bude bavit víc. jako mě. našla jsem na netu cviki a nějaké jsem si zkusila a je to fajn. takže jsem je sem dala, kdybyste se rozhodli to taky zkusit.
ačkoliv jsem včera při sledování Jste to, co jíte lehce hřešila (raději nebudu říkat co jsem sežrala), ráno jsem se cítila fajn, po zatáhnutí břicha jsem ho měla úplně štíhloučké. dělám to každé ráno a sleduju se v zrcadle- divný zvyk že? :D

10.30 celkozrnný rohlík + šunka + sýr,
mandarinka
13.30 krůtí kousky na houbách,
těstoviny
14.00 3 malá rajčátka
17.00 Activia
17.30 1/2 pomela



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 __gabriella__ __gabriella__ | Web | 30. října 2009 v 18:13 | Reagovat

ahooj berů, :-*
kráásně papááš a design uzasny :-)

2 lilianecka lilianecka | Web | 30. října 2009 v 18:19 | Reagovat

tak já si to dannete koupila jen výjimečně a ke snídani s myslim že to zas až tak nevadí:) s to že sem dneska večeřela už ve 3 bylo jen výjimečně:)páš sem potřebovala někam jít a to už bych pak nejedla vubec:) a vydržet se to dá v poho já prostě nejim po 4 hodině takže sem si už zvykla:)

3 Corny Corny | Web | 30. října 2009 v 19:48 | Reagovat

Mmm, krásný jídelníček  ;-)
Taky každý ráno zkoumám profil svýho břicha :D

4 Bajciig-fat Bajciig-fat | Web | 30. října 2009 v 20:08 | Reagovat

mám asi 75 asi měsíc jsem se nevážila:)takže přesně nevím...Nejdříve bychc htěla tak po pěti kolech stačilo by mi tak 55 kg ale můj nejsejnější sen :)))))))) je 45!! A to si myslím že asi nezvládnu...A coty ??

5 The_Princess_Of_Heaven The_Princess_Of_Heaven | E-mail | Web | 30. října 2009 v 22:00 | Reagovat

Krásný jídelák:)...

6 Simushka Simushka | Web | 31. října 2009 v 12:22 | Reagovat

ahojky, nechci tě nějak urazit, ale měla by sis upravit čas na jídlo,jestli chceš zhubnout např: takhe: 7.00 snídaně, 10.00 svačinka, 13.00 oběd, 15.30 svačinka, 18.00večeře
jinak jíš hrozně málo, takhle se akorát podvyživíš, ale nezhubneš

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.