cvičení s gumou (biceps a triceps)

30. října 2009 v 17:24 | Angel Brinys |  keep fit
Následující cviky jsou zaměřeny na biceps a triceps. Cvičíme 3 série po 12 až 30 opakováních. Odpor gumy volíme podle naší fyzické kondice a síly.

1. Biceps

Ležíme na zádech, nohy jsou pokrčené v kolenou, pánev podsazená, ramena stlačena do strany a dolů, lokty položené u těla. S výdechem přitáhneme dlaně k ramenům a s nádechem uvolníme.

2. Biceps

Sedíme na balonu nebo na židli. Tělo držíme vzpřímené, hlava je v prodloužení těla, pánev podsazená, břicho zpevněné. Lokty jsou u těla. S výdechem přitáhneme dlaně směrem k rameni, s nádechem vracíme zpět.

3. Triceps

Sedíme na balonu nebo na židli. Tělo držíme vzpřímené, hlava je v prodloužení těla, pánev podsazená. Levou rukou uchopíme gumu za zády a pravou ruku s výdechem vzpažíme. S nádechem ruku uvolníme. Po odcvičení série ruce vyměníme.

4. Triceps

Pravá noha je nakročená vpřed a je na ní přenesena váha těla. Pravou rukou, která je opřena o stehno, fixujeme trup. Celé tělo je zpevněné, pánev podsazená, hlava je v prodloužení těla.
Levou ruku zapažíme a pohybem v lokti natahujeme a ohýbáme. Při natažení vydechujeme, při ohýbání nadechujeme. Je vhodné, aby guma byla ve stálem napětí. Po odcvičení série ruce vyměníme.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bajciig-fat Bajciig-fat | Web | 30. října 2009 v 17:26 | Reagovat

:)))) já anorexiix nepodporuju jenom strašně chci zhubnout!! :))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.